söndag 5 juli 2009

Tomater på gång



5 kommentarer:

my sa...

Mmm... jag riktigt känner hur det doftar!
Allt väl?

[sanna] sa...

Vilka kalasklasar! :D Mina ligger verkligen i lä... men det blir gött ändå. Hoppas allt är bra med dig, fining. Pusset

knas sa...

My: Allt väl. Gömmer mig undan värmen och viker små små kläder. Bara ett par veckor kvar nu. Snart får vi se om dina klänningar kommer till användning i mitt hushåll, eller om de får lånas ut i stället :)

Sanna:

Det växer så det knakar nu! Mest cocktail-tomaterna, men de andra börjar komma också. Kom och hälsa på mig :) Det är jag som är tjock och ligger under ett äppelträd och svettas.
Hur går det på jubbet? jag var farligt nära att hälsa på häromdan men lyckades avstyra det i sista sekund.

[sanna] sa...

Hehe, ja jag antar att det är ruggigt jobbigt för dig nu när det varit typ mallis-värme i staden. :/ Jag kommer hur som helt gärna och hälsar på förstås!
Det går bra på jobbet. Men det känns fortfarande ovant att det är tomt på platsen mittemot... Christian ville inte flytta på sig, så jag testar din gamla plats nu.
Men, inte behöver du avstyra ett sånt besök! Vi vill gärna ha dig här så ofta det går ju!

Jonna sa...

dina tomater är de finaste!!!!